Гарантійне обслуговування
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо лише сертифіковані товари і забезпечуємо покупця фірмовою гарантією від виробника.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно та без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель, дата продажу та печатка торгуючої організації;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна, чек);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець зобов'язаний перевірити, у присутності кур'єра, комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- втрачено або не заповнено гарантійний талон;
- виріб має сліди механічних пошкоджень або розкриття;
- порушені заводські пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти в документації до придбаного товару.
Повернення та обмін товару
Придбаний товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вигляд товару, комплектація, захисні елементи (пломби та ярлики), упаковка, а також чек. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни або пошкодження.
Для повернення товару Ви можете скористатися службою доставки "Нова Пошта" або "Meest Express". У цьому випадку її послуги будуть платними.
Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України "Про захист прав споживачів".